Principii SEO pentru incepatori – cum ne ajuta E-Advertising sa intelegem conceptul SEO?

Din perspectiva unui start-up, ar putea parea coplesitor cate branduri sunt in fuga dupa obtinerea unui ranking cat mai bun in motoarele de cautare. Dupa ani de munca, cautand cele mai bune metode SEO, unele companii au un avantaj in procesul optimizarii. Cu toate acestea, exista noi oportunitati si pentru cei la inceput de drum. Cum sa iti maresti traficul si sa creezi un brand mai puternic? Cu o campanie SEO adaptata, ne dezvaluie expertii SEO de la E-Advertising.

start-up

Exista beneficii la inceput de drum. Ai sa fii surprins, insa intr-o comparatie cu cei care detin un site, dar au numeroase pagini cu probleme din punct de vedere SEO, sa incepi de la zero, fresh si dupa principii SEO este un avantaj. Nici nu ai nevoie de un buget foarte mare, ci mai degraba timp si energie sa investesti in asta.

De la inceputuri

De fapt, ce stii despre SEO si care sunt asteptarile tale? Cu siguranta c-ai auzit multe despre asta, desi unele aspecte ar putea fi doar mituri. SEO s-a schimbat foarte mult in ultimii ani ca si concept. In ciuda a ceea ce spun unii, atat timp cat motoarele de cautare se bazeaza pe algoritmi pentru a categorisi site-urile, vor exista si practici care sa plaseze un site acolo unde trebuie. De asemenea, rankingul conteaza, dar traficul si rata de conversie sunt mai presus.

Munca de cercetare si analiza

Pana cand sa aplici orice tactica de optimizare trebuie sa te axezi pe munca de cercetare si analiza. Planul tau trebuie sa se raporteze la industria ta si la competitorii tai. In acest sens, ar fi interesant sa te ocupi de:

  1. Rezultatele cautarilor pe cuvinte cheie de interes pentru tine.
  2. Extinde-ti interesul pentru cuvinte cheie de tip complex, long-tail.
  3. Aduna URL-uri si domenii din topul celor 30 pana la primele 50 de rezultate.
  4. Identifica ce domenii apar in cele mai multe din pozitii pentru anumite cuvinte cheie.

Aceasta misiune continua cu o analiza referitoare la ce fac astfel de competitori bine si ce nu, cum poti tu sa depasesti asta, cate backlink-uri au, cum folosesc ei cuvintele cheie, etc.

seo

Continut de calitate

A existat o vreme cand a integra un anume numar de cuvinte cheie la locul potrivit in text insemna totul. Asa aratai ca site-ul tau este potrivit pentru o anume cautare. Actualmente, Google este mai pretentios si mai destept. Asa ca-si va da seama cand oferi continut de calitate.

Dupa ce analizezi cuvintele cheie potrivite, cauta sa oferi continut pe acel subiect. Trebuie sa oferi incredere pentru ca cei care iti citesc postarile sa poata lua o decizie buna ulterior.

Din punct de vedere tehnic, SEO implica taguri in titlu, meta descrieri, subtitluri, linkuri interne, site maps, fotografiile correlate, dar lista este mult mai diversa si mai complexa. Sunt foarte multe aspect de care trebuie sa se tina cont, ba chiar peste 200 de factori ce pot influenta pozitionarea unui site.

Ce sa eviti?

Expertii SEO de la E-Advertising ne ofera si un plus de informatie despre ce anume trebuie sa evitam:

  1. Continut duplicat – mizeaza pe originalitate de fiecare data.
  2. Supra-optimizare – nu inghesui multe cuvinte cheie in text.
  3. Link building cu linkuri spam – acolo unde exista cantitate de text, insa fara calitate, linkul nu este unul de valoare.

 

Ca si incepator, s-ar putea sa nu ai prea mult timp la dispozitie sa investesti in campania SEO. Este cu atat mai indicat sa pui aceasta sarcina in grija cuiva specializat!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *